Obsah článku

O autorovi

pszprofil
Rozvíjíme pro vás portál každý den. Přidejte se k nám a pomozte ostatním zlepšit se.

Poznej své zdraví

E-BOOK

ebook

Získejte náš e-book cviků na břicho úplně zdarma

Stačí, že budete odebírat naše novinky. E-book vám okamžitě zašleme na e-mail.

Další články

Podpořte hubnutí břicha

Pár zdravě vaří
Obsah článku

Možná už se vám pomocí zdravějšího jídelníčku a cvičení podařilo zhubnout pár kilogramů, ale břicho ne a ne jít dolů. On totiž není břišní tuk jako tuk.

V oblasti břicha jsou dva druhy tuku a pryč musí jít oba. Břišní neboli abdominální tuk tvoří podkožní tuk viditelný na první pohled a pak viscerální tuk. Podkožní tuk snadno uchopíme ruky. Viscerální tuk se však ukládá mezi naše orgány, kde je chrání, ale jeho nadbytek nám zdravotně škodí a tloustneme. Liposukce odsaje jen tuk podkožní, a pokud neupravíte stravu, bude se vám usazovat třeba více na zádech, což není vhodné řešení problému.

Typ postavy

Naši postavu a břicho ovlivňuje strava, příjem nasycených mastných kyselin, genetika i absence pohybu. Podle tvaru postavy se dá identifikovat, zda máme problém více s podkožním tukem nebo s viscerálním. Postava ve tvaru jablka udává, že máme na břiše a kolem pasu přebytek viscerálního tuku, který je problematičtější než tuk ukládající se v oblasti hýždí a stehen u postavy ve tvaru hrušky.

Jak zhubnout břicho

Při hubnutí břicha nejde jen o to, že se nám nechce měnit šatník, nevejdeme se do kalhot a stydíme se v létě svléknout do plavek. Hubnutí břicha je nutné pro naše zdraví. Viscerální tuk stojí za vznikem kardiovaskulárních onemocnění, diabetu II. typu a podílí se také na zvýšeném výskytu rakoviny prsu u žen

Zdravé stravování

U hubnutí břicha vám tedy nepomůže jen posilování břišních svalů a intenzivní trénink pro spalování. Vyžaduje komplexní přístup a úpravu stravy. Svěřte se raději do rukou odborníků.

Proč si nechat poradit

Viscerální tuk asi jen tak nezhubnete sami. Díky správné skladbě potravin a sestavení jídelníčku odborníkem, budete vitálnější, svěžejší, zdravější a navíc zhubnete. Každý jsme jiný a potřebuje jiné složení jídla i tekutin. Potřebujeme i jiný druh pohybové aktivity. Ve spolupráci s odborníky na výživu se nám může konečně podařit břicho zhubnout i v případě, že nám to dříve nešlo.  

4.7/5 - (3 hodnocení)

Sdílejte článek s ostatními

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější články

E-book - cviky na břicho zdarma!

Stačí, že budete odebírat naše novinky. E-book vám okamžitě zašleme na e-mail.

Vyhledávání

E-book - 12 efektivních cviků na břicho

Stačí, že budete odebírat naše novinky. E-book vám okamžitě zašleme na e-mail.